שכחו מטקסטים והבטחות צעקניות, והניחו בצד את מצלמת הסטילס והתמונות שעברו פוטושופ. הקהל של ימינו דורש מענה רב-ממדי, מענה בצורת סרטונים, המדיה המבוקשת ברשת, והמדיה המוכרת ביותר. אם אתם בעלים של עסק, כל עסק, ויש לכם אתר אינטרנט, הדבר שאתם צריכים לחשוב עליו כעת הוא סרטון תדמית.
לעסק שלכם יש תקציב, גדול, קטן, בינוני, זה לא משנה, היכולת שלכם לבנות סרט תדמית לעסק נשענת על התקציב שלכם, וכדאי מאוד להבין עוד היום כיצד להזיז, לשחק, לשנות ולוודא כי יש לכם תקציב לסרט שכזה.
למזלכם – הביקוש הגדול יצר היצע ופתרונות ייעודיים לבעלי עסקים, וסרטוני תדמית ומיתוג הפכו זמינים ונגישים גם בשבילכם.
שתי מתנות שמקבלים מהפקת סרט תדמית לעסק
- מקצועיות – כשהעסק שלכם מיוצג על ידי סרטון תדמית איכותי, אתם מקבלים שם טוב מהרגע הראשון. הגולש הממוצע מתרשם, ומסמן לעצמו באופן כמעט אוטומטי כי מדובר בעסק רציני שמשקיע בעצמו ובלקוחות שלו.
- גישה ללקוחות – במידה ולא מצאתם נישת סתרים שאיש לא שמע עליה, כמוכם כנראה יש עוד כמה, והתחרות הגדולה דורשת יצירתיות וגישה ללקוחות הפוטנציאלים, משהו שיקנה את ליבם ויטמיע בהם את הרעיון שכשהם מחפשים את המוצר או השירות המסוים הזה, הכי טוב לקבל אותו מכם, ולא מהמתחרה.
"כל זאת ועוד…"
סרטון תדמית טוב מעורר בצופים את התחושה הזו בדיוק, תחושה כי מדובר במשהו גדול, משהו איכותי, שנותן הרבה מעבר למוצר או השירות שהם חיפשו, ובעצם ממתג אתכם כברי סמכה בתחום שלכם. סרטון התדמית העסקי שלכם הוא הבסיס לכל מהלך שיווק, עמוד נחיתה, עמוד מכירה, חנות מקוונות, אתר-בת לשיווק, מהלך קידום SEO, שיווק ממומן וקמפיינים בגוגל, בפייסבוק ובשאר ערוצי השיווק.
במילים אחרות, סרטון תדמית לעסק הוא בימינו הבסיס החיוני, היעיל, החזק והנגיש ביותר, עם המחיר הטוב ביותר ביחס ליעילותו בשטח. מה שחשוב לזכור הוא לבחור לעבוד עם אנשי מקצוע, אנשים מהימנים עם ניסיון מוכח בשטח, בכדי לוודא שאתם מקבלים את סרטון התדמית האיכותי ביותר בשביל העסק שלכם.