במילה אחת – כן, בשתי מילים, זה תלוי. כמו בכל תחום ופלטפורמת שיווק, לינקדאין מאפשרת דברים מסוימים וגישה לקהל מסוים. שלא כמו פייסבוק או אינסטגרם, הרי שלינקדאין היא רשת חברתית מקצועית. פרסום בלינקדאין הוא פרסום המתמקד בעולם העסקי, עולם של חברות ובעלי מקצוע, לרוב מקצועות הייטק.
הפרסום בלינקדאין מתאים, לדוגמא, לעסקים הפועלים באסטרטגיית B2B, שמחפשים חשיפה של המוצר או השירות שלהם לחברות בכל סדר גודל. ידוע בעולם העסקי כי עבודה ב B2B משתלמת הרבה יותר, אך ההתחלה, החדירה לשוק, יכולה להיות אתגר, והצמיחה גם כן. כל עסקה בתחום משתלמת, ולכן התחרות גדולה. אם ככה, פרסום נכון ושיווק נכון הן מילות המפתח בעולם העסקים.
פרסום בלינקדאין בפועל:
- ניהול עמוד לינקדאין – בעצם ניהול של פרופיל עסקי לחברה, מותג, מוצר ושירות שלכם.
- שדרוג מיידי ומתמיד של העמודים הקיימים, תוך מעקב אחרי הטרנדים בשוק, אצל הלקוחות ובכלל
- בניית ויישום של אסטרטגיה עסקית לפרסום בלינקדאין, בהתאם לתגובת השוק למותג
- מערך גיוס לידים מתקדם בכדי לייצר עלייה ברורה ומשמעותית בפעילות העסקית באופן מיידי
- עבודה חכמה ולמידת השוק דרך שליחת מסרים שיווקיים נבונים לקהל ממוקד, ושינוי במשוב חוזר
- גיוס חברים מתמיד להגדלת ה"משקל" של הפרופיל שלכם, שיהיה חזק יותר ומרשים יותר
- למידת המתחרים והסקת מסקנות על דרכי השיווק ודרכי הפעולה שלהם, בכדי להוביל לביצוע טוב יותר
- אופטימיזציה מתמדת, למידה מתמדת, ושיפור מתמיד של מערך השיווק שלכם
לבד או עם איש מקצוע?
מי שיש לו כישרון אוטודידקטי וגישה לעולם המקוון יכול ללמוד כיצד לשווק בעצמו. גוגל, פייסבוק, וגם לינקדאין מציעים כלי פרסום מקצועיים ונגישים, שאם תשקיעו כמה עשרות שעות לימוד, ועוד כמה עשרות שעות ניסוי וטעייה, שלא לומר כמה אלפי שקלים הפרושים על תקופה של בין חודשיים שלושה לשנה, תוכלו ללמוד כיצד לבצע מהלכי פרסום בלינקדאין בעצמכם.
אבל האמת היא שתשעים ותשע אחוז מבעלי העסקים שמפרסמים בלינקדאין עושים זאת בעזרת איש מקצוע, אדם מיומן ומנוסה שעבר מאות אם לא אלפי שעות טיסה, מכיר את הפלטפורמה הזו, ויודע בדיוק כיצד לתת לכם את התוצאות שאתם מבקשים, במינימום זמן ובמינימום הוצאות.