התחרות העסקית של היום אינה מאפשרת לאף בעל עסק להיות שענן או חפפן בנושא מיתוג העסק שלו. אחד הדברים החשובים ביותר עבור בתי עסקים הוא קיומו של דף לוגו לבית העסק. מהו דף הלוגו ומה החשיבות שלו לעסק שלכם? המשיכו לקרוא מאמר זה.
בעבר בעלי עסקים רבים היו צריכים לעבוד קשה על מנת למקם את העסק שלהם בראש העסקים בתחום בו הם עסקו. למשל בעל נגריה היה צריך לעבוד קשה על מנת שהלקוחות שלו יהיו מרוצים, על מנת שהם ימליצו לקרובים ובני משפחה והעסק של אותו נגר לרב היה מתגלגל מפה לאוזן או בהשקעה לא קטנה בעיתונים ובפרסום מודפס. היום, מיתוג העסק עבר תפנית, בעלי העסקים מכירים את הדרכים במדיות החברתיות המאפשרות להם לפרסם את העסק שלהם, המדיות החברתיות החליפו את הפרסומת בעיתון וגוגל החליף את שלטי החוצות והמלצות החברים.
אם כך, למה אני צריך דף לוגו?
דף לוגו הוא למעשה הבסיס עבור כל בית עסק. תחשבו על כל מותג מצליח ולא משנה באיזה תחום. על מה אתם חושבים דבר ראשון? שם המותג. מהו הדבר שני? הלוגו של המותג. לכן אפשר בהחלט להבין למה החברות הענקיות ביותר בעולם משקיעות כל כך הרבה כסף לבניית הלוגו שלהם, מה שמוביל באופן ישיר למיתוג החברה. לדוגמא, תחשבו על חברת נייק, עם לוגו כל כך פשוט הם כבשו את העולם. צורת הלוגו משדרת עבור כל הצרכנים בעולם כי מדובר בחברה חיובית (סימן הווי), משדרת תנועתיות והצלחה. מי שחשב על הלוגו הזה הוא גאון, הרי ללא מילים הוא מעביר מסר כל כך פשוט שמדבר לכל אדם בכל העולם.
למה אתם צריכים לוגו?
חברת הספורט והאופנה הזו היא רק דוגמא אחת מיני רבות. תחשבו על הנושא לדקה אחת ותגלו שבדקה אחת אתם חושבים על עשרות מותגים בתחומים שונים. כל אחת מהחברות הללו הצליחו למתג את עצמן בכך שאתם חושבים עליהן. לכן גם אתם רוצים דף לוגו שיביא את העסק שלכם למיתוג עסקי ושכל לקוחותיכם (גם הפוטנציאלים) יכירו ויחשבו עליכם כשהם צריכים מוצר שאתם משווקים או שירותים שאתם מעניקים.