כשנמצאים בתהליך של רכישת משרד חדש ותכנונו, לא מעט שאלות עולות. צריך להתחשב באופי המשרד ומה הוא אמור לשדר – אווירה צעירה ואנרגטית או אווירה יוקרתית ומהודרת. אך לא תמיד כשבאים לבחור ריהוט משרדי, שאלת המיתוג תענה על כל דרישות המשרד והחברה שלכם. לפעמים גם צריך לקחת בחשבון את גודל המשרד, כך שגודל הרהיטים לא יהפוך את החלל בו לצפוף ולא נוח בעליל לתזוזה.
אבל מה לגבי שאר ההיבטים בבחירת ריהוט משרדי? ייעוץ מקצועי או בחירת רהיטי משרד באופן עצמאי? תמיד אפשר לעשות השוואת מחירים לריהוט משרדי, אבל לא תמיד המשימה הופכת להיות קלה כאשר עושים השוואות עצמאיות. לפעמים הדבר מקשה עוד יותר על הליך הקנייה. לכן, לא פעם מנהלי משרד נעזרים בשירותי יועץ מקצועי, כמו אדריכלים ומעצבי פנים בהכשרתם. אז היועץ יכול לעזור בתכנון ריהוט המשרד. אך מה קורה כאשר אין בתקציב יכולת להשקיע על יועץ מסוג זה? על המנהל לבחור את הריהוט המשרדי בעצמו ולא בהכרח יודע איך לעשות זאת נכון ולהתחשב בכל ההיבטים.
המומחים בתחום הריהוט משרדי יכולים גם לתת טיפים לתכנון החלל וגם לספק את הריהוט המשרדי באותה הזמנה וללא תוספת תשלום. דגשים שיש להתייחס אליהם בבחירת ריהוט משרדי:
- השוואה בין ריהוט משרדי שרק נראה יפה לעומת ריהוט משרדי בעל פונקציות מותאמות לשימוש. הטעות הכי נפוצה בבחירת רהיטים למשרד, היא לבחור ברהיטים שיכולים להיות תואמים בצבע ובצורה למה שאופי המשרד אמור לשדר. בין אם אתם עובדים במשרד יוקרתי של עורכי-דין, ובין אם אתם מעוניינים לפתוח משרד סטארט-אפ חדש באווירה צעירה אתם צריכים לזכור שהנוחות בבחירת כיסא משרדי היא הדבר הכי חשוב כנראה שתצטרכו לשים עליו דגש.כיסא משרדי לא נוח אבל יפה למראה יכול לגרום לבעיות בריאותיות קשות, כך שאתם צריכים לקחת זאת בחשבון במיוחד אם יושבים על הכסא שעות מרובות
- נוחות מול מחיר בבחירת כיסאות למשרד. בין אם אתם בוחרים בכיסא מנהלים או כיסא מחשב- שעות ישיבה רבות על כיסא לא נוח, מקטינות את התפוקה והיעילות וכנראה יגרמו למרמור אותו עובד על הדרך.לא תמיד המוצר הזול הוא המוצר הנכון, לפעמים עצה מיועץ מקצועי יכולה לגרום לכם לפקוח עיניים לגבי פונקציות של רהיטים שלא חשבתם שהן קיימות! הוא גם יוכל לעזור לכם לבחור רהיטים מתאימים, במסגרת מגבלת התקציב.
- השקעה בכסא אורח שיכול לאפשר ללקוח שלכם ישיבה מהנה ורצופה, כך שתוכלו לסגור עסקה טובה בקלות יחסית. ולהיפך, יש כאלה שנוהגים להציב כיסא אורחים שאינו נוח על מנת לגרום אי נוחות ללקוח שתוביל לקיצור זמן הפגישה.
- פתרונות אחסון מותאמים לסוגי הפריטים המאוחסנים. למשל ארון כוורת שלא דורש דלתות כאשר אין צורך להסתיר מסמכים. או ארגז מגירות נייד אם יש צורך בניידות.
בבחירת ריהוט משרדי ובעיקרון בריהוט עץ ישנו טווח עצום של מחירים. חשוב לדעת מאיזה חומר עשוי השולחן או הארון והאם העלות שאתם משלמים היא עבור החומר או עבור הוצאות אחרות של החברה שמשווקת אותו. רכישת ריהוט עץ ישירות מבעל הנגרייה תמיד יהיה זול יותר מאשר מחנות. תמיד תשאלו את המוכר היכן נעשה הייצור וממה עשוי הרהיט לפני שאתם רוכשים.