לאור העובדה שכבר בשנת 2015 מעל ל-4 מיליון ישראלים החזיקו בפרופיל בפייסבוק ומתוכם יותר מ-3 מיליון גלשו ברשת באופן קבוע מדי יום, אפשר להגיד כי עולם הפרסום בפייסבוק הוא אינו עולם זר. ישנן שיטות שונות לפרסם ברשת החברתית הגדולה וכיוון שהיא מבצעת שינויים רבים גם השיטות הללו מתעדכנות כל הזמן. השאלה למי מתאים לבצע פרסום בפייסבוק מסתכמת בתשובה פשוטה יחסית, הפרסום מתאים לכל מי שמעוניין לגדול ולהגיע לקהל רחב יותר ואפשר לראות שהוא פתוח בפני מגוון רחב של אנשים וגורמים.
פרסום בפייסבוק לבעלי עסקים
בעלי עסקים מחפשים כל הזמן את השיטה הטובה ביותר להביא עוד לקוחות. פרסום בפייסבוק נותן להם הזדמנות להגיע לקהל רחב ולא רק, הוא מאפשר להם להגיע לקהל מדויק מבחינת הגיל שלו, אזור המגורים (יחסית לפרסום רחב אחר) ואפילו להגדיר תחומי עניין. הפרסום בתוך הפייסבוק הוא יחסית למדיות האחרונות אינו מעיק ומציק ואנשים אשר מגלים את העסק ומתחילים להתעניין בו הופכים בדרך כלל לעוקבים והקשר ההדוק איתם מגביר את הסיכוי שיהפכו בשלב זה או אחר ללקוחות של ממש.
פרסום בפייסבוק לאנשים בעלי דעות או בלוגים
ישנם אנשים אשר מפרסמים את הדעות שלהם או מחזיקים בבלוג ורוצים להפיץ את הדעות לאנשים רבים ככל האפשר. במקרה זה הפרסום דרך פייסבוק יכול להיות מענה מושלם. הפייסבוק מאפשר לבחור למי להעביר את המסר ולמצות את תקציב הפרסום שלו בצורה הטובה ביותר.
פרסום עבור עמותות
על אף שעמותות סובלות לא מעט מחוסר בתקציב, לפעמים כדי להצליח להשיג כזה יש צורך להשקיע וכאן פרסום בפייסבוק יכול לעזור.
אפשר לראות כי הפרסום ברשת החברתית נותן מענה לשלל צרכים ותחומים. מגוון העושים שימוש בפרסום מסוג זה גדול מאד והתחומים המתפרסמים הם שונים זה מזה. כדי לנצל את התקציב הקיים בצורה הטובה ביותר וכדי להשיג את מטרות הפרסום כדאי להתייעץ עם חברה המתמחה בתחום זה ולבחור באחת שתלווה אתכם לאורך הדרך כאשר הראייה צריכה להיות ארוכת טווח, מה קורה בעת הפרסום וכיצד תתנהלו לאחר ההשקעה הראשונית.