‏הדרך הכי טובה שיש להעביר מסר בצורה בלתי נשכחת היא על ידי יצירת קשר ריגשי למסר. בוודאי אם אתם אנשים שמנסים לספר סיפור של בית עסק או של חברה מקצועית, ברור לכם שאתם לא מוכנים לוותר על הסיפור של החברה שלכם, כדי לייצר אינטרקציה טובה יותר עם הלקוחות שלכם. יחד עם זאת, סטוריטילינג ‏הוא תחום רחב מאוד שיש בו המון סוגים של גישות ויש לכל איש מקצוע את הדרך שלו להעביר מסרים. בדיוק מהסיבה הזו, אם אתם רוצים להצליח לייצר חוויית סטוריטילינג ‏מוצלחת, אז אתם חייבים להשקיע זמן ומחשבה ולבנות סיפור שמתאים לחברה שלכם אבל גם ללקוחות שאתם מעוניינים למשוך אל החברה. 

מה חשוב לדעת על עבודת סטוריטילינג מקצועית?

סטוריטילינג ‏הוא פרויקט שיווק מקצועי שדורש השקעה הפרטים הכי קטנים. בין היתר בגלל ש:

  1. ‏צריך לבנות את ‏הדמות של הלקוח האידיאלי ולהכנס לעולמו של הלקוח בשביל להבין אלו תכנים מעניינים אותו בכל רגע נתון. זה דורש הכרות עמוקה ‏אם המוצר ועם הפתרונות של המוצר מספק. 
  2. ‏חשיבה יצירתית היא חלק מרכזי בעבודה שכן אם אין לכם אפשרות לבנות סיפור מושך אז יהיה קשה מאוד לגרום לקהל שלכם להתעניין ולהתעמק בסיפור. 
  3. ‏לאורך הזמן, ניתן יהיה לבנות קמפיינים שלמים על בסיס ‏הסיפור הראשוני, רק בגלל שקהל המטרה כבר מכיר את התוכן ויודע בדיוק למה לצפות ואפילו ממתין להמשך החוויה השיווקית.  

‏הניהול הנכון של פרויקט ששווה לכם זמן וכסף 

‏בגלל שתהליך הבנייה של חווית סטוריטילינג ‏דורש המון ידע והמון מחשבה, אז אתם רוצים לעשות מאמצים בשביל לבחור את אנשי המקצוע הכי טובים שיש בתחום ולאפשר לעצמכם לרכז את המשאבים ביצירת תוכן איכותי לקהל שלכם. ולכן, חשוב לכם מאוד לבחור את אנשי המקצוע שלי יודעים איך לקחת את ההחלטות הנכונות לטובת הקמפיין שלכם ואיך לבנות את הקמפיין בצורה הדרגתית אבל נכונה מאוד, על בסיס שנים רבות של ניסיון בתחום ‏ועל בסיס חשיבה יצירתית.