יש דברים בחיים שאי אפשר להסביר במילים, אבל אפשר בהחלט לחלוק אותם עם חברים. תחושות שכולנו מכירים, כמו התחושה הזו של הזמנה של מוצר שאנחנו רוצים אונליין, ואז הציפייה שהוא יגיע, הן תחושות מאוד מוכרות בימינו. בעולם שעובר יותר ויותר לעבר האונליין, מעקב משלוחים מחול הוא פעולה יומיומית שכולנו מבצעים.

עולם השילוח פועל בצורה מסודרת, אפילו מסודרת מאוד. אין להם ברירה. חוסר סדר ייצור באופן מיידי נפילה של החברה, שהרי כל השירות שלה מתבסס על סדר. בלאגן בחבילות, אובדן חבילות וכיו"ב זה דבר שאינו מתקבל על הדעת, וכיום, כאשר הדרישה לשילוח בינלאומי יומיומי נמצאת בשיא בלתי נתפס, הצורך בסדר זה הפך לעוד יותר הכרחי.

אתם נהנים מהסדר – עם מעקב קל אחרי המשלוח

ברגע שחברת שילוח אחת מציעה לכם לעקוב אחרי המשלוח, כולן חייבות לעשות זאת, שכן אחרת כולם יעדיפו כמובן לעבוד עם החברה שמציעה להם יותר. מעקב משלוחים מחול נהפך לסטנדרט בתעשייה, וככל הנראה חברת שילוח שלא תציע זאת פשוט לא תוכל לעמוד בתחרות, ותיעלם כאילו לא הייתה מעולם.

תארו לעצמכם כי כיום מיליוני חבילות נשלחות מכל קצוות תבל לכל קצוות תבל. לא רק הזמנה של מוצרים בכל העולם לכל העולם, אלא גם משלוח דואר, מסמכים חשובים, ואינספור פריטים שחייבים להגיע, בזמן, לכל מקום. זה דורש מערך חכם וטכנולוגי שמאפשר גם לנו, ללקוחות, ליהנות מהסדר הטוב.

איזה אתרים הכי פועלים כיום?

מעבר לענקית האמריקנית אמאזון, שמהווה נתח משמעותי מעולם השילוח בארה"ב ובקנדה, הרי שיש ענקיות בינלאומית שפועלות בכל העולם בקנה מידה גדול יותר. אלי אקספרס היא ענקית סינית שכולם כבר מכירים, וכולם מזמינים ממנה. האתר קל לשימוש, יחסית, ומאפשר לכם למצוא ולהזמין כמעט כל מוצר שתוכלו לדמיין, וכמה כאלו שלא תוכלו לדמיין, אבל כן תוכלו להזמין.

אתר שיין (SHEIN) גם הוא הפך פופולארי מאוד, עם שיווק נכון ועיקש לצד זמני שילוח נוחים יחסית, ועם שירות לקוחות זמין כולל בנוגע למשלוחים. בכל אופן המעקב אחרי המשלוח נעשה על ידי מספר משלוח שתקבלו לרוב במייל לאחר שהמוצר נשלח.